Tervetuloa Innasennurkan ja Kaljusenkylän kyläyhdistyksen sivuille

Innasennurkan ja Kaljusenkylän kylät ovat kauniita luonnonläheisiä kyliä lähellä Simpeleen taajamaa. Näiltä sivuilla löydät tietoa kyläyhdistyksen toiminnasta, toimintakeskuksesta ym. Pitkäjärven entinen koulu on muunnettu In-Ka -toimintakeskukseksi, jota voi varata ja käyttää juhla-, harrastus- ja kokouskäytössä.

Tutustu toimintakeskukseen valokuvien ja ilmakuvavideon välityksellä

Tapahtumia

12.12.2021

su 12.12. klo 15 perinteinen puurojuhla

20.11.2021

la 20.11. Retki Rantasalmen Järvisydämeen

Viime syksyn retki peruuntui koronarajoitusten vuoksi. Yritämme loppuvuodesta järjestää uudestaan pikkujouluretken Rantasalmelle Järvisydämeen. Ajankohta on la 20.11.2021. Matkaan lähdetään bussilla Pitkäjärveltä klo 15.00. Järvisydämessä nautitaan pikkujoulupäivällinen ja illan tähtiesiintyjänä on Irina. Retken omavastuuhinta on 60 eur/osallistuja. Hinta sisältää bussikyydin, päivällisen ja lipun ravintolaan. Ilmoittautumiset Eija Huikolle, puh. 050 3023 696, viim. 24.10.2021.

Matkan hinta 60 eur tulee maksaa kyläyhdistyksen tilille FI05 5428 0820 0221 12 viim. 24.10.2021, viitenumero 6130.

12.10.2021

ti 12.10. klo 18 Bingo toimintakeskuksessa

Tiedotteita

09.05.2020

Tervetuloa yöpymään In-Kaa:n ja kalastamaan Hiitolanjoelle/Silamusjoelle!

Lue kalastuslupakäytännöstä: Onkiminen ja pilkkiminen ovat jokamiehenoikeuksiin kuuluvia. Muuhun kalastukseen tarvittavat luvat tulee hankkia itse.

» Kalastuslupakäytäntö 2020 - ohjeet tässä PDF-liitteessä (päivitetty 9.5.2020)

» Silamusjoen kalastuslupakäytännöstä voit lukea lisää tästä PDF-liitteestä

09.05.2020

Venepaikat Koantauksella:

Koantauksen uimapaikalla on muutama venepaikka, joita voi alueella asuvat ja osakaskunnan jäsenet vuokrata (etusijalla).
Vuokrauksesta huolehtii Änkilän osakaskunta. Paikoista voi kysellä: Jyrki puh. 050 496 5938 tai Hannu 050 302 3699
Vuokra on 30 € / vuosi. Paikan lunastaneet maksaa vuokran Änkilän osakaskunnan tilille:
FI38 5428 0840 0044 88

Toimintakeskuksen varaukset